Kampanja „Snaga Svetlosti“

 

  • KAMPANJA

Kampanja „Snaga svetlosti“ ima za cilj podršku ženama u izazovnoj fazi života kada donose odluku o velikom koraku da postanu majke ili kada taj korak već realizuju. Ova kampanja je usmerena na menjanje stereotipa da uspešna majka može biti uspešna samo ako žrtvuje velike ambicije u karijeri, jer ovakav stav društva često žene stavlja pred nezahvalan i težak izbor.

Pored ovih uvreženih stereotipa, u trenutku kada se žena ostvari kao majka, ponovo je stavljena pred izazove koji otežavaju da se pokrene i poveže sa svojim drugim ulogama: ženom od karijere, partnerkom, prijateljicom i slično. Naime, dojenje na javnom mestu i dalje predstavlja veliki taboo, što novonastalim majkama otežava kretanje po javnim mestima, izlazak čak i na obični ručak ili kafu i  to dovodi do toga da je žena ponovo stavljena pred težak i nepravedan izbor: ili će da ispoštuje potrebe svog deteta i svoju ulogu majke ili će da izabere svoju želju da se vrati svakodnevnim aktivnostima, dok učiniti  oboje zahteva ozbiljno manevrisanje. Žena odlučna da ispoštuje sve svoje uloge, prinuđena je ili da se na javnim mestima skriva po ćoškovima, wc-ima i žbunovima da bi nahranila svoju bebu u toliko nepraktičnim uslovima, ili da bebu ostavi kući na čuvanje.

Ovakvi nesvesni pritisci okruženja i otežano funkcionisanje dovode do toga da žena na nesvesnom nivou biva prinuđena da se odrekne dojenja ili pod pritiskom gubi mleko i prekida dojenje. Poznato je da je upravo majčino mleko od ključnog značaja za stabilno zdravlje i snažan imunitet u periodu odrastanja svakog deteta. Pored značaja za zdravlje, dojenje je važan proces u izgradnji stabilne i snažne emocionalne veze između majke i bebe.

Kampanja je osmislila i vodi Milica Lava Nikolić ( www.lava.rs)  sa svojim stručnim timom.

Lava je mama, internacionalni trener za edukacije iz oblasti profesionalnog i ličnog razvoja, kao i vlasnik regionalne kompanije „NLP Energy House“. Pored uspešne karijere u oblasti ličnog razvoja, Lava je svoju ljubav prema muzici pretvorila u još jedan način da inspiriše i pokreće ljude na pozitivnu promenu. Kroz svaku pesmu do sada, Lava je imala kampanju koja ukazuje na rešenja nekih od poteškoša našeg društva.

Prvu kampanju posvetila je ljubavi i odnosu poštovanja i uzajamne podrške između partnera kroz pesmu „Prati znak“.  Glavni partneri ovog projekta bili su kompanije: hotel Moskva, Zasu,  Alma Quattro i Liber Novus. Kampanja je bila propraćena bilbordima, nastupima na RTSu, Pinku, Happy Tv-a, Našoj TV i Ženskoj televiziji, kao i novinama Sensa, Hello magazin i Lepota i Zdravlje. Vidljivost kampanje procenjena je oko 70 000 ljudi po proceni PR agencije.

Drugu kampanju „Sada me ljubi“ namenjenu trudnicama, propratilo je puno javnih ličnosti, medija, i naišla je na fenomenalan odjek kod trudnica. Kada je ostala u drugom stanju, Lava je spoznala izazove sa kojima se današnje trudnice i buduće mame susreću, gde se posebno izdvojio problem nedostupnosti i validnosti informacija o pravima trudnica, kao i razni strahovi za zdravstveno stanje sebe i deteta.

Javne ličnosti koje su učestvovale u spotu:

Ivan Ivanović, voditelj i autor,

Anastasija Đurić, blogerka,

Bojan Marović, pevač i kompozitor,

Iva Štrljić, glumica,

Siniša Ubović, glumac i trener programa „Heal your life“,

Miki Perić, voditelj, glumac i pevač,

Danijela Pantić, voditeljka,

Bata Spasojević, modni kreator.

Glavni partneri ove kampanje bile su kompanije: Stokke, Avent, Travel Boutique, Alama Quattro, a medijski parteri bili su: Prepoznavanje, Detinjarije i Aska. Kampanja je bila propraćena bilbordima po čitavom gradu, gostovanja na TV Pinku, RTS-u, Studiu B, novinama Kuirir, Hello, Adria Daily, Bazar, itd. Vidljivost ove kampanje kreće se oko 350 000 ljudi po proceni PR agencije.

Kampanja Sada me ljubi, Lava

Kampanja Snaga svetlosti,  srećna beba prati novu Lavinu pesmu: „Luča“.

 

  • SPOT

Spot je snimljen u izvedbi I.N.O.K. studija Petra Vujanića.

Spot, Snaga svetlosti 1

Radnja spota odvija se u predivnim predelima Fruške Gore i prati nežne trenutke između majke i bebe. Simbolično dočarava čovekovu povezanost sa prirodom i emocionalnu vezu majke i deteta kroz kadar dojenja.

Poljane, šume, trešnjini cvetovi, jezerce i bajkoviti predeli krunisani su kadrovima dečijeg osmeha i radosti jedne bebe u ovoj predivnoj baladi.

Kadar dojenja u prirodi pored jezera naglašava nežnost i zajedništvo majke i bebe, a uz to sa sobom nosi ideju prevazilaženja taboo-a dojenja u javnosti.

Spot, Snaga svetlosti 2